Our WONDERS! ッ

Monday, May 6, 2013

Quirky Accessory Organizers ^◡^

Are you like me who loves accessories,
buys them, wear them then leave them
scattered like leaves in the wind? (>‿◠)

 I bet you are!!! hahaha!!! 乂⍲‿⍲乂
 Good thing we have this pretty and functional
jewelry organizer to rescue us girls! ヅ
This Little Pink Corset is a two-sided hanging storage organizer
that swivels to allows you to organize,
store and easily access jewelry, such as necklaces,
earrings, bracelets, or hair accessories and other beauty items.
It has 23 clear pockets on one side and
20 hanging hook and loop tabs on the other.
If you have accumulated tons of accessories
and the little corset organizer cannot handle them
then we also have a bigger version (35x14 inches)
which we call Dress Up Jewelry Organizer that
has 39 Clear Vinyl Pockets and
24 Hook and Loop closures.
Both organizers are available in black
and pink colors.
They are perfect presents  for all jewelry
and style accessory lovers!
Get them both from Fashionmoto Shop here. ヅ

Happy Shopping ladies and gents! ◠◡◠



P.S.
We're now on Instagram!
Please follow us here too.
Thank you!!!



~~~> wReY ✯◡✯

52 comments:

  1. I need this in my life. haha.

    xoxo,
    Rae
    http://raellarina.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. You're right Rae! We girls definitely need them! ヅ

      Delete
  2. I wanna have 'em. Nagkalat ang mga accessories ko kung saan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kapag my budget na ulit. Yung sabay-sabay na order na.

      Delete
  3. I can totally relate to this! haha
    btw, got my own domain already.. check it out? :)
    www.loveandelegance.info

    ReplyDelete
    Replies
    1. Congrats on your new domain Em! ヅ

      Delete
  4. ay ang cute naman! haha kaso maxado girly for me hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. pang-regalo mo na lang sa gf mo or sisters Mecoy. ヅ

      Delete
  5. what a clever idea. the fact that it's shaped like a corset is completely brand new to me. wrey, you are such fun!

    ReplyDelete
  6. I love those accessories' organizer! I wish to have more actually ... hmmm, lemme think hehe :)

    ★♡ New Fashion Post (^_^) ♡★
    Designer Brands Shopping at Bluefly.com
    Get discount coupons here!!!

    ❤ ~Chai
    http://chenmeicai.blogspot.com
    http://www.facebook.com/ChaiChenPage
    | Bloglovin' | NetworkedBlogs | Google+ |

    ReplyDelete
  7. cute! ang sexy pa ng shape! :)

    ReplyDelete
  8. How did you know that "organize jewelry" was on my TO DO list today? :-) Liking you and would love you to come by and like my Facebook page at http://www.facebook.com/charleneignites THANKS!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. "ESP" I guess! ヅ
      Thanks Charlene! Followed and liked you back! ヅ

      Delete
  9. I own one! :) Color pink. It helps me organize my fashion accessories given to me by my blog partners but having one jewelry organizer is not enough :c so I have extra box for the excess stuff. Guys! Bili na :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I agree! I think I need 2 more organizers!

      Delete
  10. Haha I really need this. Like after I used my accessories I leave them anywhere. Result, they get lost >_____<

    ReplyDelete
    Replies
    1. It happens to us girls! Get your own organizer now Jackie! ヅ

      Delete
  11. My mom bought us the same pink and black quirky organizers for us to hang and keep our accessories inside the cabinet. :)

    ReplyDelete
  12. This is a really fab organizer! so quirky and girly too. :))

    ReplyDelete
  13. The accessories can really add clutter to one's stuff so it would be good to organize stuff.

    ReplyDelete
  14. I need this one ha!ha! so I will not always be at a a lost :D

    ReplyDelete
  15. haha yes! I am like you :D I've got accessories hanging near my PC, inside the closet, at the wall cabinet :D Gotta have something like that! :) Thanks for the tip.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah, it's difficult to be organized sometimes! hehehe!

      Delete
  16. I need this. I have a lot of accessories and all are in one purse. I just don't have a place to put them. I have to go over my stuff.

    ReplyDelete
  17. I'm totally like that. I have a cork board up right now, but it's honestly not very pretty.

    7% Solution​

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cork board is a good alternative Aki! I haven't thought of that but this one is better so order your own now! ヅ

      Delete
  18. I love this!!! I totally need this in my life.. im pretty OC when it comes to my stuff. I dont like having them everywhere.. will follow you on IG! :) my uid is shugahgonzales

    ReplyDelete
    Replies
    1. Order yours now Shugah! ヅ

      Will follow you too! ヅ

      Delete
  19. This is good for women who have lots of bling-bling. I have one as a gift from a friend last year. -KarenT

    ReplyDelete
  20. As a fashion blogger, I really have to have an accessory organizer. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. And this one is perfect for you Kim! ヅ

      Delete
  21. I can also relate mam, so it's really helpful to have jewelry organizers like that.

    ReplyDelete
  22. love this jewelry organizer eversince i've seen it online somewhere. though i am scared to order online because i am afraid that it won't last because most of my jewelries or accessories are very heavy and huge.

    ReplyDelete
    Replies
    1. If you have heavy and huge accessories then I think you need a cabinet to hold them! ヅ

      Delete

Thank you for taking time to post your cool comments. ヅ

And yeah, spread the fun! (>‿◠)✌

Like skull and quirky stuff? Then drive over to:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...